søndag 25. oktober 2009

Høsten er her..

..og med den kommer mørket her nord og timer i stuen med levende lys og fyr i peisen. Tar meg derfor tiden til å blogge litt, og denne bloggen vil være en liten reise i tid for meg. Da jeg var rundt 13 år, begynte jeg å skrible ned noen vers på papiret, og siden den tid har jeg skrevet ut mange små og store bøker med tekster og dikt. Jeg hadde engang ambisjoner om å få alle diktene mine samlet, og drømte da om å samtidig bruke bilder jeg både malte og tok av personer som har betydd mye for meg opp gjennom tiden.

Dette vil bli den spede begynnelse på å friske opp igjen i denne lille hobbyen. Ting vil nok ikke komme kronologisk, men det skal heller ikke være meningen. Mange av tekstene var direkte resultat av at noe måtte fordøyes, men langt fra alle er det meningen at skal være direkte til personer. Jeg synes det er godt å sette ord på følelser, og er bare glad dersom andre kan finne trøst eller kjenne seg igjen i det jeg skriver..

Ha en deilig tid i høstmørket med familie og venner. Det skal ihvertfall jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar